Επιστροφές
Αλλαγή Προϊόντος :
Εφόσον επιθυμείτε να αλλάξετε το προϊόν που αγοράσατε από το φυσικό ή ηλεκτρονικό μας κατάστημα , θα πρέπει το προϊόν να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση μαζί με την συσκευασία του.
Έπειτα μπορείτε να προχωρήσετε άμεσα σε επιστροφή του με 3 εύκολους τρόπους:
Στο φυσικό μας κατάστημα
(Δημητρίου Γούναρη 110, Γλυφάδα, Αθήνα 16561). Μέσω οποιαδήποτε ταχυδρομικής εταιρείας με χρέωση δική σας
ACS Courier με χρέωση 3€
(Το δέμα να αποσταλεί με χρέωση παραλήπτη).
Μόλις λάβουμε το προϊόν σας θα προχωρήσουμε άμεσα σε έκδοση πιστωτικού όπου θα σας αποσταλεί ηλεκτρονικά!
*Επιστροφές δεν μπορούν να πραγματοποιηθούν σε προϊόντα Apple και Samsung εφόσον η συσκευασία έχει ανοιχτεί.
Επιστροφή Ελαττωματικού προϊόντος:
Εφόσον αντιμετωπίζετε πρόβλημα με οποιοδήποτε προϊόν που αγοράσατε από το ηλεκτρονικό ή φυσικό μας κατάστημα , θα πρέπει το προϊόν να επιστραφεί το συντομότερο δυνατόν για να προβούμε σε διαδικασία τεχνικού ελέγχου.
Η επιστροφή του προϊόντος μπορεί να πραγματοποιηθεί με 2 εύκολους τρόπους:
Mέσω
ACS Courier χωρίς επιβάρυνση μεταφορικών (δηλώστε
Χρέωση Παραλήπτη)
Aπευθείας στο φυσικό μας κατάστημα.
Μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία του τεχνικού ελέγχου ( 5-15 Εργάσιμες Ημέρες ) , θα λάβετε άμεση ενημέρωση σχετικά με το πόρισμα του.
Εφόσον το προϊόν είναι ελαττωματικό η iConnect θα προχωρήσει άμεσα σε έκδοση πιστωτικού επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση του προϊόντος.